de laatste week. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lotte - WaarBenJij.nu de laatste week. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lotte - WaarBenJij.nu

de laatste week.

Blijf op de hoogte en volg Lotte

02 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

De tijd vliegt hier werkelijk voorbij, voordat je het weet zit ik alweer in mijn laatste week. Vandaag enkele mensen goodbye gezegd, en ik zal een van de volgende zijn.. :(
Mijn vorige berichtje is alweer enkele dagen geleden, en de dagen op het project zien er vaak hetzelfde uit. Al heb ik bijna iedere dag een andere klas. Dit is opzich leuk, je leert veel kinderen kennen en ziet erg veel. Maar je krijgt niet echt een band met de kinderen als je 'eigen klas'. Misschien is dit mogelijk voor mijn laatste week ik zal het gaan proberen in ieder geval.
Ook heb ik weer enkele dingen gedaan, zoals lions head beklommen.. was zwaar, maar het uitzicht was het meer dan waard!!
Voor mijn laatste week heb ik nog enkele dingen op de planning staan, waaronder de tafelberg beklimmen. Een must do voor mij...

Sorry voor mijn korte bericht, maar mijn wifi is bijna op, en voor mijn laatste week ga ik geen nieuwe meer kopen.. ;) vandaar een korte update..
Misschien nog een korte update voordat ik weer richting huis ga..
Ik zie jullie snel, maar eerst nog een week in het heerlijk zuid-afrika!! :)

Heel veel liefs, lotte

  • 02 Augustus 2014 - 16:55

    Inge:

    Haaaa Lottiee!

    Ik denk ik zet ok is en kier en reactie :)

    Ik bin zoe jaloers als ik al ow verhalen huur en al ow foto's zej haha! Ik wil okkkkk !!
    Maar um dat nou in ienie mini horst te doan liekt me ni zoe leuk. Dus op noa verweggistan en dan ok bungyjumpen of skydiven of andere dingen doan haha!
    Maar hiel fijn dat ge het doa zoe noa ow zin hed, ok als ik al ow whatsapp en/of skypeverhalen huur!

    Naja zussie ik wens ow nog hiel veul plezeer. De kiendjes en huisgenootjes lekker hard knoevelen als ge goad!

    Ik zej ow oaver anderhalve weak wer ongeveer, want ik zit lekker in het (hoapelijk) werme en druuge mallorcaa! Ik zal zwaaien als ge oavervleegt!

    Dikke kus van ow jongste (neet kleinste ghehehe rianne ;) ) zusjee xx

  • 05 Augustus 2014 - 08:30

    Jolanda:

    Hallo,

    Alweer de laatste week in het mooie afrika. Wat gaat de tijd toch snel. Ik wens je nog een hele mooie week toe en voor volgende week een goede reis naar huis. Ik zie je wel een keertje thuis en hoor dan je verhalen wel.

    Groetjts Jolanda

  • 08 Augustus 2014 - 23:05

    Fam. Heijligers:

    Heej Lotte, Nog een fijne (kleine) week, en alvast een goede terug reis!

    groetjes Fam. Heijligers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Lotte

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 3175

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: