de tijd vliegt! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lotte - WaarBenJij.nu de tijd vliegt! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lotte - WaarBenJij.nu

de tijd vliegt!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

13 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Ondertussen is er alweer een week voorbij, ds weer tijd om even wat te schrijven. Ik heb er alweer een week project opzitten. 4 dagen op de creche/pre-school. Er zijn nu veel kinderen, omdat het dus vakantie is. Druk dus. Op het project speel ik vooral met de kinderen, praat met ze -kunnen allemaal goed engels- knuffel ze, geef ze aandacht. :). Ik heb nu nog 4 dagen te gaan op dit project. Vanaf vrijdag t/m maandag ben ik op tour. Langs de garden route! Ben erg benieuwd, zie er naar uit! Als ik terug ben van de tour start ik met het project op school. Deze school ligt letterlijk aan de andere kant van de straat, tegenover ons huis! Hoe dichtbij wil je het hebben. Het ziet er uit als.een grote school, en ben dan ook erg benieuwd hie het er daar aan toe gaat!

Naast het project al veel gedaan. Elke dag ondernemen we wel iets om te gaan doen of zien. Heb dan ook al veel gezien en gedaan. Genieten doe ik nog steeds volop! Het is hier erg mooi, elke dag weer..

Na volgend weekend gaan er veel mensen uit hrt huis weg, die al lange tijd hier zijn. Zo ook mijn kamergenoten. Het huis zal gaan veranderen, ben benieuwd, maar wordt vast weer leuk en gezellig!
Ik spreek jullie snel weer. Hirr, via facebook of whatsapp. In het huis heb ik namelijk wifi waardoor ik toch veel contact kan hebben met hrt thuisfront. :)

Liefs, Lotte

  • 13 Juli 2014 - 09:32

    Yvonne Janssen:

    Hoi Lotte,

    Wat fijn om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt. En volop geniet. Deze ervaring pakken ze je nooit meer af.
    Geniet ze, veel succes en take care.
    Groetjes vanuit Horst,

    Theo en Yvonne en de club van 6

  • 13 Juli 2014 - 10:09

    Jolanda:

    Leuk om een berichtje van jou te lezen.. maar nog fijner dat je het zo naar je zin hebt. Veel plezier als je op tour gaat en succes met het project op school!! Geniet van al het moois wat je ziet en gaat beleven.

    Groetjes Jolanda

  • 13 Juli 2014 - 14:04

    Germa Janssen:

    Ha Lotte

    Mooi om het verslag van je te lezen. Tussen de regels door kun je het enthousiasme voelen van de belevenissen daar. Blijf maar lekker genieten!

    Groetjes, Leon en Germa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Lotte

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 3171

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: