De allerlaatste dag! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lotte - WaarBenJij.nu De allerlaatste dag! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lotte - WaarBenJij.nu

De allerlaatste dag!

Blijf op de hoogte en volg Lotte

09 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

En dan zit het er bijna op... :(
Na 5.5 weken - bijna 6 weken - komt er dan ook een eind aan mijn avontuur.
Het is erg raar om mijn koffer te gaan pakken na zo'n lange tijd. Ik heb het erg naar mijn zin gehad, en als ze me vragen of ik er naar uit kijk om weer naar huis te gaan, is het een beetje dubbel. Natuurlijk zie ik er naar uit om iedereen weer te zien thuis, maar wat zal ik de mensen hier gaan missen!
In mijn weken hier, heb ik zoveel mensen leren kennen en je raakt zo snel gehecht aan elkaar. Elke dag onderneem je wel iets met iemand of een groep. Het zal dan dus vreemd zijn om weer thuis te zijn, zonder 30 andere mensen om mijn heen...
Morgen zal ik afscheid van ze nemen, het vreemde is dat je niet weet of je ze nog ziet/wanneer je ze weer ziet...

Morgenavond rond half 12 zal ik in het vliegtuig zitten richting Amsterdam. Hierna vlieg ik nog door naar Dusseldorf, waar ik rond 2 uur zal landen. Hier zullen pap, mam en Rianne me ophalen om weer richting huis te gaan!

Dit zal mijn laatste verslag zijn vanuit Zuid-Afrika... Ik zie jullie snel weer in Horst!

Heel veel liefs,
Lotte

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Lotte

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 3165

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: