de eerste dagen. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lotte - WaarBenJij.nu de eerste dagen. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Lotte - WaarBenJij.nu

de eerste dagen.

Blijf op de hoogte en volg Lotte

04 Juli 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Halloo!
Nu ik wifi heb hier zal ik meteen ff wat plaatsen. Om te beginnen een goede reis gehad, geen probelemen. Al moet ik zeggen dat 11,5 uur.in een vliegtuigtoch behoorlijk lang is. Maar dit is alweer vergeten zodra de landing ingezet wordt. Wauw volgens mij kun jr kaapstad niet beter binnen komrn dan savonds. Door al die lichten zie je hoe groot het hier is! Erg mooi. Nadat de pick up op het vliegveld goed is gegaan ben ik veilig aangekomen in het volunteershouse. Alerg veeul leuke mensen hier, van over de hele wereld - van amerika tot italie, denemarken en norm maar op-. Het huis is prima gelukkig. Haha. Gisteren een relaxdagje gehad en kort veorienteerd met enkele housemates, en vandaag begonnrn aan de cape tour, een 3daagse reis met veel bezienswaardigheden. Vandaagal veel mooie plaatsen gezien, bijvoorbeeld kaap de goede hoop. Wauw! Fotos zullen volgen. Verder heb ik maandag orientatiedag en zal ik dinsdag starten mrt het eerste project. Ook mijn volgende tour staat alweer gepland. :).kortom alles vaat goed, en ik geniet hier volop! Tot snel,

Liefs lotte.

  • 05 Juli 2014 - 09:07

    Theo En Yvonne Janssen:

    Hoi Lotte,

    Fijn dat je goed bent aangekomen. En dat de eerste indruk goed is.
    We weten zelf ook hoeveel indruk dit land op je kan maken. Nogmaals geniet ze en take care.

    Groetjes vanuit Horst. En we blijven je volgen.

    Theo en Yvonne en de club van 6

  • 05 Juli 2014 - 12:12

    Germa Janssen:

    Hoi Lotte..

    Mooi om te lezen dat je goed bent aangekomen. We wensen je een hele mooie en leerzame tijd toe. Geniet ervan!

    Groetjes, Leon en Germa

  • 06 Juli 2014 - 18:38

    Jos En Nellie:

    Leuk om te lezen hoe t je vergaat.
    Wij wensen je nog een mooie tijd toe!

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Lotte

Actief sinds 30 Juni 2014
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 3170

Voorgaande reizen:

02 Juli 2014 - 11 Augustus 2014

Zuid-Afrika

Landen bezocht: